dimarts, 12 de març del 2013

Calonge i "El camí dels cirerers". Presentació dia 20 d'abril 2013

Calonge és el poble que em va veure néixer. 
Hi vaig viure fins als deu anys; en un carrer de cases de pagès separat de "Vila": el Puigdavell. Hi vaig anar a les monges. Hi vaig fer la primera comunió. Hi vaig beneir la Lube del meu pare per Sant Cristòfol. Hi vaig viure festes, jocs i alegries d'infant... Un pòsit inesborrable que m'ha quedat en un raconet de la memòria.
L'avi Fidel m'hi relatava els fets sagnants de la guerra; m'hi comentava les penúries dels temps de postguerra... 
De Calonge, va marxar cap a l'exili més d'un membre de la meva família.
En aquest llibre -encara que de pura ficció- hi aflora una part d'aquell record llunyà; tanmateix present en tota la meva existència.

Per això em complau en convidar-vos a la presentació que farem del llibre a Calonge
Lloc: Biblioteca Municipal "Pere Caner"
Dia: Dissabte 20 de'abril a les 11.00 h. del matí
Presentació a càrrec de l historiador Albert Vilar

Aquí teniu informació del llibre: "El camí dels cirerers"

Alfons Cama i Saballs

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada